Statuss:
Noslēdzies
ESF ES ieguldijum 1s
VRAA

Projekta mērķis: Limbažu novada pašvaldības administratīvās kapacitātes paaugstināšana, piesaistot speciālistus efektīvas publiskās pārvaldes nodrošināšanai.

Paredzamais darbības laiks – 15 mēneši

Projekta izmaksas: Ls 21 000, 100% ESF finansējums

Projekta nepieciešamība: Limbažu novada pašvaldības galvenais uzdevums ir nodrošināt kvalitatīvu tās autonomo funkciju īstenošanu un pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem. Lai to īstenotu, ir svarīgi izveidot kvalitatīvu juridisko ietvaru, kas regulē dažādās tās darbības jomas, kā arī nodrošināt kvalitatīvas infrastruktūras pieejamību sabiedrībai.

Lai uzlabotu funkciju īstenošanas kvalitāti, Limbažu novada pašvaldība projekta ietvaros piesaistīs divus speciālistus: juriskonsultu un projekta koordinatoru ar augstāko izglītību un vismaz 2 gadu darba pieredzi.

Piesaistot juriskonsultu, tiks palielināta pašvaldības juridiskās nodaļas (pašlaik 2 speciālistu sastāvā) kapacitāte. Darba apjoms speciālistiem kļūs samērīgās ar pašreiz esošo, līdz ar to uzlabosies darba temps un kvalitāte. Nodaļa veiksmīgāk spēs izstrādāt jaunus vai uzlabot esošos saistošos noteikumus, kvalitatīvāk sagatavot domes sēžu lēmumus, kā arī pārstāvēt pašvaldības intereses tiesās un citos gadījumos. Tādejādi tiks nodrošināta visu pašvaldības autonomo funkciju kvalitatīva un juridiski korekta īstenošana.

Piesaistot projekta koordinatoru ar pieredzi būvniecības projektu īstenošanā, tiks uzlabota pašvaldības administrācijas kapacitāte tādu autonomo funkciju veikšanai kā: komunālo pakalpojumu organizēšana, teritorijas labiekārtošana, izglītības, kultūras, veselības aprūpes un sociālo jautājumu risināšana utt. Pašlaik pašvaldībā nav speciālista, kurš nodarbotos ar dažādu saimniecisku jautājumu risināšanu – telpu, ceļu tehniskā stāvokļa un bojājumu novērtēšanu, tāmju izvērtēšanu ikdienas uzturēšanas darbiem un attīstības projektiem, būvniecības un rekonstrukcijas darbu koordinēšanu – aktivitātes, kuras nav nedz Būvvaldes, nedz iestāžu vadītāju kompetencē. Lai nodrošinātu šāda vaida aktivitāšu veikšanu, pašvaldībai nepieciešams projekta koordinators, kurš ir pašvaldības darbinieks, prot piedāvāt vislabākos risinājumus un pārzina situāciju.

Projekta ietvaros, piesaistot kompetentus speciālistus - juriskonsultu un projekta koordinatoru ar pieredzi būvniecības jomu saistītu projektu tāmju izvērtēšanā, ar augstāko izglītību un darba pieredzi - tiks uzlabots pašvaldības darbs tai nozīmīgās darbības jomās. Pašvaldības sniegtie pakalpojumi kļūs pieejamāki un kvalitatīvāki.

Projekta aktivitātes:

  • Speciālistu piesaiste – projekta ietvaros Limbažu novada pašvaldība piesaistīs 2 speciālistus: juriskonsultu un projekta koordinatoru, abus uz 14 mēnešu periodu par projekta līdzekļiem un pēc projekta noslēguma vismaz 6 mēnešus par pašvaldības līdzekļiem;
  • Publicitātes pasākumu īstenošana – projekta ietvaros tiks īstenoti publicitātes un komunikācijas pasākumi, kas atspoguļos projekta īstenošanas gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem – publikācijas presē, informatīva plāksne telpās.

Projekta rezultāti:

  • Piesaistīti 2 speciālisti
  • Izstrādāti un aktualizēti 5 saistošie noteikumi
  • Izstrādātas 10 projektu tāmes
  • 5 publikācijas internetā
  • 2 publikācijas presē
  • Informatīvs plakāts telpā

Limbažu novada pašvaldība lūdz pieteikties kandidātus juriskonsulta amatam:

Darba vieta - Limbažu novada pašvaldība

Adrese - Rīgas iela 16, Limbažos.

Amats – Juriskonsults (2619 01 Juriskonsults).

Darba vieta tiek izveidota ESF projekta „Speciālistu piesaiste Limbažu novada pašvaldības administratīvās kapacitātes paaugstināšanai” ietvaros

Prasības pretendentam:

  • atbilstoša augstākā izglītība;
  • prasme strādāt ar datoru un citu biroja tehniku;
  • darba pieredze (vismaz 2 gadi);
  • vēlamas svešvalodu zināšanas;
  • labas komunikāciju un sadarbības prasmes;
  • amata pienākumu veikšanai nepieciešamo normatīvo aktu zināšanas.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt personīgi vai pa pastu, nodrošinot saņemšanu līdz 26.11.2010. plkst.15.00, Rīgas ielā 16, 2.stāvā, 202.kabinetā

Informācija pa tālruni +371 29252432


Limbažu novada pašvaldība pateicas būvinženiera amata kandidātiem, kas piedalījās izsludinātajā atlasē, bet, saskaņā ar izmaiņām ESF projektā, atceļ šo atlasi un lūdz pieteikties kandidātus projekta koordinatora amatam:

Darba vieta - Limbažu novada pašvaldība

Adrese - Rīgas iela 16, Limbažos.

Amats – Projekta koordinators (kods 2422 02).

Darba vieta tiek izveidota ESF projekta „Speciālistu piesaiste Limbažu novada pašvaldības administratīvās kapacitātes paaugstināšanai” ietvaros

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • darba pieredze projektu koordinēšanā (vismaz 2 gadi);
  • prasme izstrādāt tāmes un tehniskās specifikācijas;
  • prasme pielietot datoru un orgtehniku;
  • prasme izstrādāt atbilstošu projekta dokumentāciju skiču vai tehniskā projekta sastāvā;
  • prasme pielietot būvniecības terminoloģiju;
  • labas saziņas un sadarbības prasmes, atbildības sajūta, noteiktība un spēja izteikt un pamatot savu viedokli.

Motivācijas vēstuli un CV lūdzam iesniegt personīgi vai pa pastu, nodrošinot saņemšanu līdz 23.12.2010. plkst.15.00, Rīgas ielā 16, 2.stāvā, 202.kabinetā

Informācija pa tālruni +371 29252432


2011.gada 18.janvāris

Limbažu novada pašvaldībā 2 jauni speciālisti

Limbažu novada pašvaldībā darbu nesen sākuši divi jauni speciālisti – projektu koordinators Vilnis Voss un juriskonsults Pēteris Majors. Iespēju pašvaldībai veidot jaunas darba vietas nodrošina Eiropas Sociālā fonda aktivitātē „Speciālistu piesaiste plānošanas reģioniem, pilsētām un novadiem” iegūtais finansējums.

Abi speciālisti atsaukušies pašvaldības sludinājumam par amata vakancēm. P. Majoru pieteikties mudinājuši bijušie kolēģi AS „SEB banka”, kā arī tuvinieki. Katram no viņiem savā jomā ir ilga un pamatīga darba pieredze. V. Voss pēdējos piecus gadus bijis AS „Swedbank” galvenais celtniecības projektu vadītājs. „Manā vadībā rekonstruētas un paplašinātas vairāk nekā 50 bankas filiāles un tajās ieviests jauns dizains. Vairākas ēkas uzceltas pilnīgi no jauna, piemēram, Aizkrauklē, Valmierā,” par līdz šim paveikto stāsta V. Voss. Vairāk nekā pieci gadi pavadīti SIA „Portāls” par celtniecības darbu tāmētāju, kā arī Rīgas filiāles vadītāju. Vienu gadu kā tāmētājs strādājis arī bijušajā SIA „Kalnozols celtniecība”. Bet darba gaitas viņš uzsācis kā būvstrādnieks Limbažu SCO.
P. Majora līdzšinējā darbība saistīta ar organizatorisko un juriskonsulta darbu gan uzņēmējsabiedrībās, gan rajona lauksaimniecības departamentā, bet daudzi viņu atpazīst kā bijušo AS „SEB banka” darbinieku. Par darba pieredzi M. Majors norāda: „Manos darba uzdevumos ietilpa sniegt juridiskas konsultācijas darbiniekiem un klientiem, tai skaitā, pašvaldībām. Organizēju darbinieku un klientu tikšanos, gatavoju normatīvo aktu pamatotus dokumentus, palīdzēju atrast pusēm pieņemamāko risinājumu, kā arī sniedzu pieteikumus tiesās un pārstāvēju tajā attiecīgo pusi.”
Jaunā projektu koordinatora tagadējie pienākumi ir palīdzēt pašvaldībai kvalitatīvāk, ekonomiskāk un ātrāk apgūt Eiropas fondu līdzekļus. „Būšu persona, kura uzraudzīs projektu iesniegtās dokumentācijas atbilstību, novēršot to nepilnības un veicot projektu uzlabojumus, lai izpildāmajos būvniecības darbos būtu pēc iespējas mazāk neprecizitāšu, papildus izdevumu un konkursa lēmumu pārsūdzēšanas gadījumu.” Strādājot nedaudz vairāk kā nedēļu viņš jau ķēries pie dažādu projektu dokumentāciju izvērtēšanas, sniedzis savu padomu dažādu ar būvēm saistītu jautājumu risināšanā, kā arī apsekojis vairākus būvobjektus. Savukārt jaunais juriskonsults uzsver, ka pienākumi ir līdzīgi, kā iepriekšējās darba vietās, bet tas tiek darīts tieši pašvaldības darbu regulējošo normatīvo aktu ietvaros. Viņa darbs paredz arī nolikumu, noteikumu un instrukciju izstrādi. Uzsākot darbu pašvaldībā, P. Majors jau paspējis sagatavot vairākus nomas līgumu projektus, dokumentu projektu represēto personu apliecības izsniegšanai, pārskatu par 2010. gada nogalē veikto nodokļu izmaiņām un veicis vēl citu darbus. Paralēli notiek darbs ar šaubīgajiem debitoriem, tas ir, maksājumu kavētājiem par pašvaldības pakalpojumiem.

„Ceru, ka ar uzticētajiem pienākumiem tikšu galā un būšu labs palīgs dažādu jautājumu un problēmu risināšanā būvniecības jomā,” apņemšanos par savu pienesumu pašvaldības darbā izsaka V. Voss. Arī P. Majors uzsver: „Darbs pašvaldībā ir iespēja palīdzēt novada iedzīvotājiem veidot labāku sadzīvi un vidi.”

Voss Majors

Limbažu novada pašvaldības jaunie speciālisti - projektu koordinators Vilnis Voss un juriskonsults Pēteris Majors


2011.gada 9.jūlijā

Pašvaldībā darbu veiksmīgi turpina projektā piesaistītie speciālisti

Jau pusgadu Limbažu novada pašvaldībā strādā divi speciālisti, kuri darbam pašvaldībā piesaistīti Eiropas Sociālā fonda atbalstītā projektā. Vilnis Voss veic projektu koordinatora pienākumus, bet Pēteris Majors ir juriskonsults.

Nepieciešamību pašvaldības darbā piesaistīt kompetentus speciālistus projektu un juridiskajā jomā noteica vairāki faktori. Iepriekš pašvaldībā nebija speciālista, kurš nodarbotos ar dažādu saimniecisku jautājumu risināšanu – telpu, ceļu tehniskā stāvokļa un bojājumu novērtēšanu, tāmju izvērtēšanu ikdienas uzturēšanas darbiem un attīstības projektiem, būvniecības un rekonstrukcijas darbu koordinēšanu – aktivitātēm, kuras nav ne būvvaldes, ne iestāžu vadītāju kompetencē. Līdz ar jauno juriskonsulta amatu palielināta pašvaldības juridiskās nodaļas kapacitāte un uzlabojies darba temps un kvalitāte. Nodaļa veiksmīgāk spēj izstrādāt jaunus vai uzlabot esošos saistošos noteikumus, kvalitatīvāk sagatavot domes sēžu lēmumus, kā arī pārstāvēt pašvaldības intereses tiesās un citos gadījumos.

Projektu 100% apmērā finansē Eiropas Sociālais fonds. Projekts uzsākts 2010.gada novembrī un turpināsies līdz 2012.gada martam. Projekta nosacījumi paredz, ka speciālisti darbu pašvaldībā turpinās vēl sešus mēnešus pēc projekta beigām.


2012.gada 12.marts

Noslēdzas ESF projekts par speciālistu piesaisti pašvaldības darbā

Martā noslēdzas Eiropas Sociālā fonda 100% finansētais projekts, kurā Limbažu novada pašvaldība kopš pagājušā gada sākuma piesaistījusi divus speciālistus – projektu koordinatoru Vilni Vosu un juriskonsultu Pēteri Majoru. Lai arī projekts beidzas šomēnes, speciālisti darbu pašvaldībā turpinās līdz gada beigām.

Projekta koordinators V. Voss nodarbojas ar pašvaldības ēku un ceļu tehniskā stāvokļa un bojājumu novērtēšanu, tāmju sastādīšanu infrastruktūras ikdienas uzturēšanas darbiem un attīstības projektiem, kā arī būvniecības un rekonstrukcijas darbu koordinēšanu. „Esmu gandarīts, ka ar iepriekš gūto pieredzi apjomīgos būvniecības projektos bankās un citos uzņēmumos varu dot pienesumu pašvaldības attīstībā,” norāda V. Voss. Viņa ieteiktie tehniskie risinājumi ļauj dažādu pašvaldības objektu rekonstrukciju, remontus un citus uzlabojumus veikt daudz efektīvāk un nodrošināt to kalpošanu ilgtermiņā. Piemēram, pēc V. Vosa ieteikuma pašvaldības ēkai Zāles ielā 8, kurā atrodas vairākas pašvaldības iestādes, uzklāts īpašas tehnoloģijas jumta segums ar siltuma un hidroizolāciju, kas, iespējams, ir vienīgais Latvijā un garantē ilgu mūžu. Savukārt juriskonsults P. Majors piedalās pašvaldības saistošo noteikumu un domes lēmumprojektu izstrādē, risina deklarētās dzīvesvietas anulēšanas un dzīvokļu jautājumus, organizē Eiropas struktūrfondu projektu vajadzībām nepieciešamo zemju atsavināšanas procedūras un dokumentu sagatavošanu, nodarbojas ar pašvaldības uzņēmumu reorganizāciju, kā arī veic darbu ar šaubīgajiem debitoriem, tas ir, maksājumu kavētājiem par pašvaldības pakalpojumiem. Novērtējot projekta laikā iegūto pieredzi, P. Majors uzsver: „Esmu guvis izpratni, kā pašvaldības noteikumi regulē tās teritorijā dzīvojošo cilvēku sadzīvi. Tā kā mana iepriekšējā darba pieredze saistīta ar banku, bija iespēja salīdzināt un iepazīt būtiskākās atšķirības finanšu iestādes un pašvaldības darba specifikā.”

Projektu vadītāja, pašvaldības attīstības projektu koordinatore Dace Romberga norāda, ka projekts ir ļoti veiksmīgs un piesaistītie speciālisti pašvaldībai ir liels ieguvums.