Pašvaldība
kac2

Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (turpmāk tekstā -VPVKAC)  ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus.

Patlaban Limbažu novadā darbojas 2 VPVKAC

Rīgas ielā 4, Alojā Limbažu novadā un Smilšu ielā 9, Salacgrīvā, Limbažu novadā

Šobrīd iedzīvotāji pakalpojumus spēj patstāvīgi saņemt elektroniski. Savukārt VPVKAC var patstāvīgi pieteikt vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā. Arī turpmāk pakalpojumu pieteikšanai pamatā jānorit elektroniski, ar VPVKAC atbalstu pakalpojumu saņemšanā un, pielietojot tehnoloģisko atbalstu un ar iestādes speciālista palīdzību.

VPVKAC sniegtie pakalpojumi ir šādi:

 Valsts ieņēmumu dienests pieņem iesniegumus par:

1. algas nodokļa grāmatiņu;

2. iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;

3. VID identifikatoru un paroli elektroniskās deklarēšanas sistēmas lietošanai.

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra pieņem iesniegumus par:

1. apbedīšanas pabalstu;

2. bezdarbnieka pabalstu (ja nav jāiesniedz apdrošināšanas stāžu apliecinoši dokumenti);

3. bērna invalīda kopšanas pabalstu;

4. bērna kopšanas pabalstu;

5. bērna piedzimšanas pabalstu;

6. brīvprātīgu pievienošanos valsts sociālajai apdrošināšanai;

7. ģimenes valsts pabalstu;

8. invaliditātes pensijas piešķiršanu un pārrēķinu (ja nav jāiesniedz

9. apdrošināšanas stāžu apliecinoši dokumenti);

10. maternitātes pabalstu;

11. pabalstu invalīdam, kuram nepieciešama kopšana;

12. pabalstu transporta izdevumu kompensēšanai invalīdam, kuram ir apgrūtināta pārvietošanās;

13. paternitātes pabalstu;

14. pārmaksātām valsts sociālās apdrošināšanas iemaksām;

15. slimības pabalstu;

16. valsts fondēto pensiju shēmas (pensiju 2. līmeņa) līdzekļu pārvaldītāja un ieguldījumu plāna maiņu;

17. valsts fondēto pensiju shēmas (pensiju 2. līmeņa) dalībnieka reģistrāciju un ieguldījumu plāna izvēli;

18. valsts sociālā nodrošinājuma pabalstu;

19. vecāku pabalstu;

20. pabalstu mirušā pensijas saņēmēja laulātajam un VID pakalpojumu pieteikšana papīra formā

Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centru darba laiks:

P. 8:00-18:00

O. 8:00-17:00

T. 8:00-17:00

C. 8:00-17:00

P. 8:00-16:00

Pusdienu pārtraukums 12:00-13:00

un e-pasti:

Salacgrīvā salacgriva@limbazunovads.lv vai arija.miksa@limbazunovads.lv 64071973

Alojā aloja@limbazunovads.lv vai ieva.allena@limbazunovads.lv 28633673

Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros klientu apkalpošana klātienē notiek tikai ar iepriekšējo pierakstu un apkalpoti tiek tikai klienti ar sadarbspējīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu/Covid-19 testēšanas sertifikātu/negatīvu SARS CoV-2 antigēna testu, kas nav vecāks par 72 stundām. Klātienē Klientu centros tiek apkalpoti arī klienti, kuri vēlas izdrukāt vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu. Ierodoties pašvaldībā, klientam ir jālieto sejas aizsargmaska. Tāpat klātienes apmeklējumam lūdzam iepriekš pierakstīties arī pie citiem speciālistiem!